juni 2010

"I'm sick and tired of being sick and tired"

Oppskrift på 3 dager ødelagt ferie Du trenger: 500g store ryggsmerter1 stk stiv nakke9 dl kvalme4 ss hodepine4 kopper magesmerter3 dråper feberSlik gjør du:Bland ryggsmertene, stiv nakke, kvalmen o...

Too Busy, Too Little Time !

Som jeg sa i forrige innlegg er vi i Hong Kong med en Sightseeing Gruppe, så jeg får dessverre ikke mye tid til å blogge fordi vi alltid er i full fart. Klokken er nå 08.15 i Hong Kong så nå må jeg...

Hong Kong !

Da har vi kommet oss til Hong Kong, og en dag er godt. Tiden har gått til shopping og spising, men i dag skal vi sightse litt rundt. Undrer hva vi skal gjøre !Toget fra Arrivals til hvor vi skal he...

Zao An (Good Morning)!

Zao An betyr God morgen på Mandarin og det passer bra fordi i dag skal vi til Hong Kong ! Klokken er 02.45 og jeg skulle gjerne sovet litt lengre, men det kan jeg ikke. Vi reiser hjemme ifra klokke...

Nattinatt alle sammen <3

Nå er klokken 23.30 og nå er det på tide å sove. Om mindre enn 4 timer skal vi opp igjen, gjøre oss i stand og dra av gårde til Hong Kong ! Gud, som jeg gleder meg. Men off to bed. Sov godt og drøm...

Japanske Skolebusser !

Meget god idè for å få barn til å VILLE gå på skolen spør du meg !Q: Hadde du syntes det hadde vært gøyere å dra til skolen i noe slikt?Hvilken er din favoritt ?

Aqualand !

I over i går var vi på Aqualand, noe som var utrolig godt med tanke på temperaturen her nede. Vi tok alt som het sklier og andre ting vi kunne leke med der inne. Til og med ting jeg aldri noen trod...

En drøm !

Nå er det kveld i Vietnam og jeg har hatt en herlig i dag på Aqualand. Tenker jeg kanskje legger ut bilder i morgen, men litt sliten til å fikse og gå igjennom bildene i dag (-.-). Anyways, har sit...

From Hate to Love !

Jeg husker for 7 år siden da klassen min dro på besøk til Ungdomsskolen for å se hvor vi skulle begynne til høsten. Jeg husker også at det var en veldig sjenert jente jeg aldri hadde sett før som m...

Beach Time !

Klokken er nå snart 04.30 og we are off to the beach. Og oh my god, jeg er trøtt. Hva er greia med å våkne så tidlig for stranda liksom. Men slik er det. Sove godt alle dere i Norge!

Dagens lille innkjøp !

For å gjøre litt på kvelden dro vi en tur ut på shopping. Ble ikke så mye, men gud jeg elsket senteret. Den har liksom alt jeg ønsker å få kjøpt som enten er mega dyrt i Norge eller så finnes det i...

Spa til 270 000

Spa i Vietnam er masse mer billig enn Norge, så i dag dro jeg sammen med My, stemamma'en min, og hennes svigersøster til et mini spa for å kose oss borte fra barn og ansvar. Stakkars My, har ne...

Market, Dinner & Fruit !

I går kveld dro vi ut for å spise middag og reiste til en del(aner ikke hva det heter) hvor det finner en del turister for å se litt mer av Ho Chi Minh(Saigon) og slikt. Deretter dro vi til hva My ...

Frokost på Gata

I dag ble jeg vekket 05.30 vietnamesisk tid. Da hadde stemoren min, My, vært våken hele natten pga Jetlag og var sulten og ville ut å spise frokost. Jeg for min del hadde kun hatt 2 timer søvn på 3...

Bangkok !

Naa befinner jeg meg paa en flyplass i Bangkok. Husker ikke helt hva en heter, men en ting vet jeg: Den er enorm ! Tro meg naar jeg sier at jeg tror det er mulig aa gaa seg bort! Naa sitter jeg pa ...

Happy Birthday to.................. ME !

I dag fyller jeg 20 år. Gud, føler meg så gammel ! Halveis til 40. Snart i overgangsalderen altså. Ferdig med tenårene og er offisielt voksen. Litt ekkelt egentlig. I dag har det ikke vært noen pak...

Can't Be Tamed

Ja, jeg liker Miley Cyrus, og ja jeg ELSKER denne sangen !

Mitt aller første speilreflekskamera !

Følelsen er ubeskrivelig ! Kommer til å bli så deilig å få tatt noen ordentlig bilder når jeg er i vietnam. Om jeg skjnner hvordan det funker vel og merke. Men gud så dårlig tålmodighet jeg har. Må...

Lunken grøt strødd med altfor mye sukker og altfor mye sentimentalitet.

er hvordan Dagbladet's kritiker, Inger Merete Hobbelstad beskrev Sparks Film, Dear John. Jeg så denne filmen så tidlig som den 22. April(Norges Premiere Fredag 11. Juni), da den kom ut i Englan...

Change of Plans !

I dag har jeg hentet visumet mitt og vært på besøk hos pappa. Han var ikke der(som vanlig), men det stopper ikke meg for det. Min herlige og søte stemor var hjemme sammen med min lillebror og mine ...

Cute Overload !

"Alejandro" by Lady Gaga

Q: Hva synes du om Gaga's nye sang ?

Herlig middag !

I dag her vi spist gourmet deluxe ! Much better than a Resturant visit ! I dag spiste vi chillistekte scampi og grillet mini blekksprut med sichuan saus og frisk korriander. Dette kunne jeg blitt v...

I'm Going. YES, I'M GOING !

Om eksakt 5 dager reiser jeg bort fra dette landet til en noe varmere sted. Denne søndagen reiser jeg til Vietnam ! Rettere sagt skal vi først til Ho Chi Minh-byen også bedre kjent som Saigon, og d...

Piknik i Bilder !

Da er jeg og Cecilie tilbake fra en über herlig piknik tur ved Langvannet(Fjellhamar). Deilig å få en pust i bakken og bare nyte solen. Ahhhhh. Men stakkars Cecilie ble "litt" solbrent da.

Picnic Time !

Nå er salaten pakket, juice'en puttet ned i vesken og vi er klare for en liten piknik tur, Cecilie och Jag ! Så nå skal vi kose oss med hjemmelaget frokost og jeg skal lese høyt fra Alice's...

Bursdags outfit !

Som noen vet reiser jeg til Vietnam neste uke, den 13. for å være eksakt og da bursdagen min er den 12. tenkte vi det passet bedre å feire bursdagen min denne lørdagen istededenfor.

Puroland - Home of Hello Kitty and her Friends

I Japan finnes det en fornøyelsespark basert på Sanrio's karakterer fra Hello Kitty. Der finner du hjemmet til kjæreste Hello Kitty- et hjem jeg gjerne skulle bodd i <3Hello Kitty tapet Hell...

Ut å handle blomster !

Sommeren er her og jeg og bestemor skal til Plantasjen å handle blomster til hagen, en tradisjon jeg og bestemor har hatt siden jeg var liten. Å handle blomster betyr for meg at NÅ er sommeren her ...

Ellen Degeneres

Når man ikke har skole eller jobber er det mye å bruke tiden på. Jeg bruker min tid på å se The Ellen Degeneres Show ! Gud, jeg elsker dette showet. Jeg ler og jeg ler og ler og jeg ler ! Hun blir ...

Mr. Big vs Aidan

Sex and the City 2

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så var jeg på Sex and the City 2 premieren forrige fredag. Litt mye som har skjedd siden da, så har ikke fått blogget om mitt inntrykk av filmen. Jeg må først o...

Off to Daddy !

I dag skal jeg til pappa, mine to søstre, min lillebror og stemamma. Har ikke sett de på over 9 måneder. Så det blir nok koselig. Skal samtidig snakke om det blir noen Vietnam-tur på meg denne sopm...